Zodpovednosť je alfou aj omegou. Ak niekto očakáva veľký výkon od druhých, sám musí ťahať veľa. Vyhovárať sa na druhých ešte nikdy nikomu nepomohlo.
Pre udržanie si práce musíte byť schopní aj ochotní sa učiť nové veci. Dodržiavajte pokyny nadriadených a nefrflite, snažte sa na veci dívať aj z ich pohľadu. Musíte byť úctiví, ale aj asertívni, zodpovedný a dôveryhodný. Nesťažujte sa na detaily. Snažte sa vidieť veci pozitívne – nikto nemá rád nevrhlých neustále sa sťažujúcich kolegov.
Dodržiavajte termíny. Dobre urobená robota je vždy tá ukončená. Iste, je tu aj priestor pre vaše ciele a očakávania. Ukážte svoju spoľahlivosť a aj to, že ste ochotní pre robotu ukrojiť zo svojho súkromného času. Nikdy si však nenoste súkromie do práce.
Prácu si organizujte dobre, ale nebuďte diktátor na kolegov. Rozhodne sa vyhnite zbytočným konfliktom, hoci niektorí kolegovia môžu byť konfliktnejšie typy. Ak neznášate niektoré úkony, nechajte si to pre seba. Nerobte paniku, neživte v sebe falošné závery. Šéfovi pripomínajte ako ste užitoční.
Nevyhýbajte sa ťažším prácam. Buďte iniciatívni aj pri náročných úlohách Ak niečo neviete, je dobré to hneď priznať. Netreba sa báť zmeny a pokojne skúšajte aj prácu, s ktorou ešte nemáte skúsenosti.
Nezáviďte kolegom, nesledujte kto koľko odrobil, hrajte tímovo a hľadte si na svoj výkon. Ak sa sústredíte na svoju dochvíľnosť, šéf si určite všimne, že chodíte načas do roboty, aj z obeda.
Nuž a keď je najhoršie – je dobré myslieť na ten moment, keď príde výplata na účet.