Zákazník, cieľ a taxi služby. Všetky služby nie sú rovnaké

Taxi v meste

Dali by ste ruku do ohňa za všetky taxi služby v Bratislave? Zďaleka nie. S niektorými môžete mať zlé skúsenosti. Napríklad, keď máte prízvuk z iného regiónu alebo rovno inej krajiny.

Základné otázky zákazníka znejú: Aká je základná cena za kilometer a štartovné (tzv. nasadnutie do vozidla)? Aké sú poplatky za jazdu mimo mesta? Aké sú poplatky za čakanie? Aké sú poplatky za príplatok za batožinu? Je minimálne jazdné? Dá sa platiť kartou? Vozíte napríklad na letisko vo Viedni? A tak ďalej.

Decentnú taxi službu poznáme podľa toho, že má svoj cenník na internete ako tu – lacné taxi Bratislava.

Cena je samozrejme jedným z najdôležitejších faktorov. Je dôležité porovnať ceny rôznych taxi služieb, aby ste našli tú najvýhodnejšiu. Pri porovnávaní cien je dôležité vziať do úvahy aj vzdialenosť, ktorú chcete prejsť. Platí – čím ďalej ideme, tým je to dôležitejšie a cenníky služieb rozťahujú svoje parametre.

Kľúčový faktor: dostupnosť. V praxi – množstvo áut služby a ich vyťaženosť. Ako zákazník to poznáte podľa toho, či je vôbec auto k dispozícii (aj v nočné hodiny, alebo v čas, keď sú v meste veľké podujatia a pod.) a ako dlho sa čaká. Lebo keď vám dispečerka povie, že jednu hodinu, to už môžete ísť rovno autobusom (a väčšina z nás už vytáča inú taxi službu).

Kvalita služieb sa meria vozidlom a šoférom. Vozidlo musí byť čisté, bez nejakých kompromisov, šofér slušný a mal by sa vyznať v meste (aj keď dnes máme na všetko navigácie, ale predsa len to spomaľuje, keď vodič niekoľko minúť bojuje s mapami v telefóne).

Šofér má byť profík, má mať najazdené a má byť aj trochu psychológ (vedieť kedy a ako komunikovať, lebo je rozdiel viesť partiu z krčmy a starých ľudí na stanicu, kde meškajú za vlakom). Príjemný a nápomocný človek, ochotný k drobnostiam navyše vzbudí v každom cestujúcom dobrý pocit. Takých máme v Taxi Bratislava.